top of page

Handelsbetingelser

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis ikke du finder det her er du velkommen til at ringe eller sende en mail til os. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

​

butik2ndhand4horses@gmail.com

​

Tlf: (+45) 61 65 02 85

 

Åbningstid: Tirsdag: 16:00 - 20:00

 

​

Om at handle hos 2ndhand4horses.dk

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til 2ndhand4horses.dk som ejes af 2ndHand4Horses Kværndrup v/Maria Frandsen, dejligt at du fandt os. 2ndhand4horses.dk blev etableret i 2020. Alle de varer du finder i webshoppen kan købes online her og nu, eller i vores fysiske butik. Klik på en vare du er interesseret i. Klik herefter på knappen 'Læg i kurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i webshoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Gå til bestilling'.

  

Hav venligst mobilpay eller betalingskort parat, samt adressen varerne skal sendes til. Når disse oplysninger er udfyldt klikker du på "Gennemfør bestilling" og dine varer er på vej til dig.

 

​

Har 2ndHand4Horses en fysisk butik?

Ja, vi har to fysiske butikker en i Kværndrup og i Langeskov på Fyn.  Du kan finde flere oplysninger om butikkerne under kontakt. 

 

​

​

Kan jeg ringe til jer?

Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 61 65 02 85.

Husk du også altid kan kontakte os på SMS eller via de sociale medier.  Vi bestræber os på at besvare hurtigst muligt. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve, materiale. Hvis du har brug for yderligere information, så kontakt os.

Jeg har brug for en specifik vare

Har man en forespørgsel angående varer.  Skriv eller ring blot til os på 61650285.

Spørgsmål omkring betaling

Hvilke betalings muligheder kan jeg bruge?

  • Betalingskort

  • MobilePay

Betaling

Inden betaling får du oplyst hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, vil betaling via MobilePay eller betalingskort være muligt. Du vil når butikken har modtaget din bestillingen, få en faktura tilsendt på mail.

Fragt og levering

Fragt koster 53 kr. Varerne sendes med GLS. Vi leverer primært til danske kunder bosiddende i Danmark.

Hvis du har forelsket dig i en vare og bor udenfor Danmark, kan du kontakte os, så undersøger vi muligheder for om varen mod ekstra betaling kan sendes til dig.

​

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

Ja, det kan du. Du vælger blot "Afhentning i butik" under forsendelse (ingen fragtgebyr). Når varen er betalt, vil du modtage en bekræftelse på at din ordre er modtaget. Du vil få en online kvittering på mail så snart at din ordre er klar til afhentning. Afhentning af ordrer kan ske i butikkens åbningstid (du er så sikker på ikke at køre forgæves). Husk at medbringe din online kvittering.

Jeg har afgivet en ordre - kan jeg ændre ordren?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker når der bliver afgivet ordre så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt pr telefon efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl.

Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst på SMS 61650285 og vedlæg dit ordrenummer. Vi vil så undersøge sagen.

Reklamationer og ombytning af varer

Da det er genbrug vi sælger, gør vi meget ud af at kun sælge varer der er i orden. Skullle du mod forventning modtage en vare der ikke er i orden, skal du kontakte os hurtigst muligt på telefon 61 65 02 85, og så finder vi en løsning.

 

Vi har desværre ikke mulighed for at tage varer retur eller ombytte.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 2nd Hand 4 Horses v/ Maria Frandsen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan klage indgives til

Center for Klageløsning,

Nævnenes Hus,

Toldboden 2,

8800 Viborg.

​

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External

 

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

bottom of page